Česa se najprej lotite, ko imate poln seznam aktivnosti? Na kakšen način izbirate prioritetne naloge? Veliko ljudi ima neke vrste privzeto lestvico, npr. kar prosi šef ali pa kaj stranke zahtevajo. Ste vešči odlaganja aktivnosti, da vam ostane čas za bolj pomembne? Eden osnovnih konceptov sistema MSTime je odlaganje obveznosti. Morda vam zveni nenavadno, da začenjamo…
V tem članku vas bomo seznanili z nekaj koncepti, ki so povezani z določanjem prioritet pri delu. Najprej bomo spoznali strateško določanje naslednjih najbolj pomembnih aktivnosti, nato koncept relativnega minevanja časa, nato pa še vrednotenje časa ter kako ga lahko investiramo. Moje prioritete Začnimo z najbolj preprostim. Kako začenjate svoj delovni dan? Z najtežjo ali…
Nabor aktivnosti in nalog, s katerimi se dnevno srečujemo, nas lahko spravlja v stres. Kdo se še ni znašel v precepu, ko je imel toliko dela, da sploh ni vedel, kje začeti? Ne le to, seznam možnih dejavnosti nam zavzema toliko miselnih kapacitet, da se je včasih težko osredotočiti na eno samo, ker nas skrbi,…
Organiziranje časa je obsežna tema, o kateri bi se lahko pogovarjali veliko časa. Vsaka oseba ima namreč svoj osebni odnos in občutke o času. Čas dominira naša življenja, od jutra, ko se nam mudi v službo, do večera, ko nam zmanjka časa za druženje s prijatelji, navsezadnje pa tudi skozi dan, ko nimamo niti trenutka…
Vizija MSTempus je tista, ki jo naša ekipa že živi. Vemo, katere aktivnosti nas čakajo, kako pomembne so in v katerem vrstnem redu se jih bomo lotili. Cilj implementiranega MSTime sistema ni, da vas nikoli nič več ne bo obremenjevalo in boste po svetu hodili popolnoma sproščeni, ne glede na to, kar se okoli vas…